1 min read

Opnieuw focus? Kies voor herkenning as a service

Featured Image

Wat heeft het hebben van focus te maken met herkenning? In de praktijk zien we vaak dat het verwerken van facturen op een financiële administratie pas écht kan beginnen als er eerst andere taken zijn weggewerkt. 

Facturen komen immers op verschillende manieren bij een organisatie binnen: via de ouderwetse post of een e-mail met daarin een bepaald bestandsformaat.

Financieel medewerkers blijken, voordat ze zich kunnen focussen op hun eigenlijke taak van factuurverwerking, vaak volop bezig te zijn met dit ‘voorportaal’ van hun werk. Enveloppen openen, facturen scannen enzovoort. Je kunt je vast voorstellen wat ze daarvan vinden…

Laat ons jouw voorportaal zijn

En daar komt onze service in beeld: herkenning. Wij zorgen ervoor dat het beschreven ‘voorportaal’-proces wordt gestart zodat de financieel medewerker pas in beeld komt als er daadwerkelijk facturen verwerkt moeten worden. Dit doen we binnen 24 uur nádat we de factuur ontvangen. En dat geeft een bedrijf rust.

En, minstens net zo belangrijk, er ontstaat enthousiasme omdat mensen met hun eigenlijk vak bezig kunnen zijn. Want als je moet kopiëren, scannen of valideren, dan ben je nog áltijd niet met je primaire taak bezig.

Koudwatervrees…

Maar soms is er koudwatervrees ‘ik doe dat al 20 jaar zo', horen we dan. ‘Maar is dit dan hetgeen waar je écht gelukkig van wordt?’ stellen we dan als tegenvraag. ‘Of zou je liever ondersteund willen worden door efficiënte systemen die jou in staat stellen om je werk zonder ruis of vervelende bijkomende taken uit te voeren.’ Dan is het in de regel snel over met de koudwatervrees merken we.

Dus, herkenning: dát bieden we as a service.. Meer focus? Of alle opties bekijken? Dat doe je hier, bij Easy Recognition.