Digitaal declareren
Digitaal declareren, of online declareren, is vrijwel voor elke organisatie een stap vooruit ten opzichte van handmatig declareren. Niets is immers zo omslachtig als het indienen van papieren bonnetjes en het invullen van bijbehorende Excel-schema’s waarin deze uitgaven genoteerd moeten worden.
Digitaal declareren bespaart veel tijd
Wanneer uw organisatie overstapt op digitaal declareren is alle moeite van het handmatig invullen van schema’s en overzichten voortaan verleden tijd. Dit bespaart uw medewerkers, maar ook uw administratieve afdeling direct veel tijd.
Easy Systems ontwikkelde speciaal voor MKB-bedrijven de oplossing Easy Expense. Deze software helpt bedrijven om digitaal declareren naar een hoger niveau te tillen. Easy Expense sluit aan op onze facturatieverwerkingssoftware Easy Invoice, maar kan óók gekoppeld worden aan uw eigen workflow software.
Voordelen van digitaal declareren
Eenvoudig
Het indienen van bonnetjes en declaraties bestaat uit twee eenvoudige handelingen: het invullen van een eenvoudig digitaal formulier en het toevoegen van de bon met behulp van de fotocamerafunctie op uw telefoon.
Geen aanvullende handelingen bij Finance
De ingediende bonnen komen direct op de juiste plek binnen in uw financiële administratie. Hiervoor hoeven geen aanvullende handmatige handelingen verricht te worden.
Creditcarduitgaven
Ook creditcarduitgaven kunnen met Easy Expense worden verwerkt.
Blije medewerkers
Tevreden medewerkers door snelle verwerking.
DIGITAAL DECLAREREN PER BON OF PER PAKKET
Overweegt u over te stappen op online declareren? Dan kunt u Easy Expense als los softwarepakket bij ons afnemen. De kosten hiervan zijn onder meer afhankelijk van de grootte van uw organisatie en het aantal declaraties dat u maandelijks verwerkt.
Voor organisaties met een klein aantal declaraties is het interessant te weten dat u ook kunt kiezen voor de ‘Pay per expense’ variant. Hier betaald u per ingevoerde declaratie in plaats van per gebruiker. Op die manier kunt u goedkoper uitkomen.