Factuurverwerking in combinatie met Accountview
Het traditionele proces voor het verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter.
Dit kan efficiënter en dus goedkoper. Met Easy Invoice bieden wij u een passende oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van uw inkomende facturen. Of ze nu op papier, digitaal als pdf of elektronisch als .xml factuur binnenkomen.
Open hier de product brochure van Easy Invoice.
Een greep uit onze Accountview klanten
Standaard koppeling met Accountview
Voor gebruikers van AccountView biedt Easy Systems verschillende mogelijkheden voor het verwerken van facturen. Door optimaal gebruik te maken van de standaard beschikbare BackOffice Server van AccountView, kunnen inkomende facturen snel en efficiënt worden verwerkt richting de financiële administratie. Hierbij kunnen ontvangen facturen vroegtijdig worden vastgelegd (met betaalblokkade).
Na goedkeuring in Easy Invoice kunnen de facturen worden vrijgegeven voor betaling en kan de boeking, waar nodig, automatisch worden aangepast (update). De naadloze integratie van beide systemen maakt het voor de AccountView gebruiker mogelijk om de facturen bij de boeking, via een unieke link (URL), met één klik te openen in Easy Invoice.
Voordelen Easy Invoice
Het werken met Easy Invoice in combinatie met AccountView biedt u o.a. de volgende voordelen:
- Bewezen standaard interface met AccountView;
- Af te stemmen op uw bedrijfsprocessen (parameters en configuratie);
- Facturen hoeven niet meer geprint het hele bedrijf door, waardoor;
- Facturen niet meer kwijt kunnen raken tijdens het goedkeuringsproces;
- Goedkeuring op factuur of regelniveau (incl. eventuele autorisaties);
- 24/7 inzicht in uw facturenstroom en de status van een factuur;
- Facturen worden sneller verwerkt en dus betaald, waardoor betalingskortingen gerealiseerd kunnen worden;
- Stambestanden centraal op 1 plek (binnen financieel pakket);
- Automatische procesbewaking (reminders etc.);
- Ieder bedrijf in een andere database (beveiliging);
- Persoonlijk digitaal archief wat het opzoeken van facturen makkelijker maakt;
- Factuurafbeelding in financieel pakket;
- Integratie met DMS;
- Automatische Ordermatching van de goederenfacturen.
De app van Easy Invoice
Wilt u niet gebonden zijn aan een werkplek om uw facturen te kunnen bekijken, te retourneren of goed te keuren? Dat kan nu met de app van Easy Invoice. Klik verder om meer te lezen over deze handige applicatie, waarmee u 24/7, waar u ook bent inzicht heeft in uw facturenstroom. Snel, gemakkelijk en altijd bereikbaar.