Geautomatiseerd purchase to pay proces in combinatie met Microsoft Dynamics 365 Business Central
Als verantwoordelijke voor de financiële administratie ben je continu op zoek naar manieren om je processen te optimaliseren en de efficiëntie binnen de organisatie te verhogen. Een geautomatiseerd purchase to pay proces is pas mogelijk met een naadloze integratie tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en een purchase to pay oplossing. Hoe beter de communicatie tussen de systemen, hoe meer je kunt automatiseren en stroomlijnen.
Integratie Business Central
Klik en ontdek
Verken in je eigen tempo de klikbare demo en ontdek de integratie tussen het Easy1 platform en Business Central.
Enthousiast geworden? Plan een persoonlijke afspraak met Jaap voor al je vragen en advies voor jouw situatie.
Hoogwaardige integratie
Easy1 platform x MS Dynamics 365 Business Central
De geavanceerde oplossingen vanuit het Easy1 platform zijn naadloos te integreren met Business Central. Dankzij de 'One Version' interface worden continue updates vanuit Microsoft zonder onderbrekingen ondersteund. Dit betekent dat je altijd verzekerd bent van een goed functionerende interface en een naadloze overgang bij updates vanuit Microsoft, zonder hier zelf iets voor te doen.
Voordelen voor jouw organisatie
Automatisering van facturen
Automatiseer eenvoudig inkooporderfacturen en kostenfacturen, inclusief zowel periodieke als incidentele kosten.
Uitgebreide goedkeuringsmogelijkheden
Configureer goedkeuringen o.b.v. onder andere leverancier, grootboekrekening en kostenplaats én geef prioriteit aan goedkeurflows.
Ga verder met automatisering
Voeg eenvoudig andere processen toe voor automatisering, zoals contractbeheer en declaraties.
Ongelimiteerd gebruikersaantal
Geef je hele team toegang zonder beperkingen.
Snelle implementatie
Realiseer een volledige implementatie binnen slechts 5 dagen.
Gegevensuitwisseling
Voor een optimaal purchase to pay proces wordt informatie in beide richtingen uitgewisseld tussen Business Central en Easy1. De stamgegevens in Business Central zijn altijd leidend, waardoor je geen dubbele data hebt en consistentie wordt gegarandeerd. De benodigde data voor het purchase to pay proces wordt automatisch overgenomen uit Business Central, en het standaard boekingsscherm van Easy1 vult zich met velden zoals grootboekrekening, dimensies, artikelgegevens en btw-scenario's. Dit zorgt voor een herkenbare en efficiënte werkwijze voor je team.
Meer weten over de integratie tussen Easy1 en MS Dynamics 365 Business Central?
Open de factsheet of plan een meeting met Jaap 👇
Zie je geen kalender? Dit kan te maken hebben met je browserinstellingen. Open de kalender via deze link