Freemium | Easy1 | Kickstart | Easy1 | Premium | Easy1 | |
---|---|---|---|
voor altijd |
New / maand |
/ maand |
|
Algemeen | |||
Purchase to pay cloudplatform | |||
Integratie met Twinfield en Exact | |||
Aantal gebruikers | |||
Aantal te verwerken documenten per maand Totaal aantal bestellingen, facturen en declaraties. |
|||
Aantal contracten Aantal contracten actief in beheer |
|||
Zelf onboarden, integreren en inrichten | |||
Uitgebreide kennisbank | |||
Ga zelf aan de slag met
purchase to pay automatisering
Krijg weer grip op alle bestellingen, facturen, contracten en declaraties!
Krijg weer grip op je administratie
Onze alles-in-een-cloudoplossing Easy1 regelt:
- bestellingen en declaraties van collega's
- facturen van leveranciers
- goedkeuringen door budgethouders (of geautomatiseerd)
- contracten met leveranciers
Easy1 werkt naadloos met Twinfield en Exact Online, en is online af te nemen en zelf in te richten. Super Easy.
Is Easy1 de juiste keuze
voor jou?
Easy1 is specifiek bedoeld voor organisaties die werken met Twinfield of Exact Online.
Daarnaast is het platform uitermate geschikt voor organisaties die hun financiële administratie beter willen organiseren, maar geen complexe processen hebben en relatief kleine aantallen documenten verwerken.
Tot ongeveer 6.000 documenten per jaar (facturen, inkooporders, contracten en declaraties) is Easy1 de perfecte keuze voor jou.
Je gaat zelf aan de slag.
Wat houdt dat precies in?
Easy1 is een all-in-one cloud platform waarbij geen implementatie of technische ondersteuning nodig is.
Je kunt geheel zelfstandig starten. Onze geautomatiseerde onboarding helpt je soepel door het inrichtingsproces heen.
We bieden een uitgebreide kennisbank die je helpt zodra je ergens tegenaan loopt.