1 min read
Wilt u optimaal gebruik maken van e-factureren, maar krijgt u niet al uw leveranciers zover dat zij de facturen op de juiste wijze aanleveren? Dan bieden wij naast factuurherkenning nu ook OCR in de cloud.
Easy Systems ontzorgt u volledig doordat al uw digitaal ontvangen en/of gescande facturen automatisch worden herkend en de factuurgegevens direct worden geïmporteerd in Easy Invoice.
De volgende kopgegevens van de factuur worden automatisch gevuld in Easy Invoice:
Easy Systems garandeert 100% herkenning op bovenstaande factuurgegevens. De crediteuren check vindt plaats op basis van het KvK nummer (deze moet bekend zijn in uw ERP/financieel systeem). OCR in de cloud kan worden ingezet om meerdere e-mailaccounts uit te lezen en biedt de mogelijkheid om te communiceren (terugkoppeling) met de afzender over ontvangst of over eventuele ontbrekende gegevens op de factuur.
Wilt u graag meer informatie ontvangen over OCR in de cloud en de mogelijkheden voor uw organisatie? Neem dan gerust contact met ons op via info@easysystems.nl of 0318 648 748.