Purchase to pay automatisering voor de handel
Van digitaal naar geautomatiseerd proces
Stroomlijn voorraadbeheer en verhoog de efficiëntie
Uitdaging met vooraf ontvangen facturen
De finance afdeling wordt onnodig belast om uit te zoeken wat de status is van de goederenontvangsten. Daarnaast kan het zorgen voor complicaties in de voorraadbeheer.
Langdurige doorlooptijden van inkoopfacturen
Vertraagde betalingen aan leveranciers kunnen een negatieve impact hebben op vroege betalingskortingen en de algehele financiële gezondheid van het bedrijf ondermijnen.
Digitale facturen,
maar ontbrekend inzicht
Dit kan leiden tot fouten en onverwachte vertragingen, wat resulteert in een gebrek aan controle over de financiële workflows.
Optimaliseer
factuurverwerking, declaratieverwerking, inkoopmanagement, contractmanagement
binnen het purchase to pay proces
Start gemakkelijk met automatisering van de factuurverwerking. Optimaliseer zodra gewenst het gehele purchase to pay proces door nieuwe modules toe te voegen. Het all-in-one platform schaalt mee met de behoeften van jouw bedrijf.
Uitgelicht
Belangrijke functonaliteiten in de handel
3way matching inkooporders
Facturen voortkomend uit inkooporders?
- Ordernummer automatisch aflezen van de inkomende factuur
- Automatische 3way matching op basis van het ordernummer, de prijs en ontvangsten
- Geen bijzonderheden? Direct klaar voor betaling
- Meer focus op uitzonderingen
Flexibele workflows
Met de flexibele workflows zijn de mogelijkheden oneindig en ligt de factuur altijd op de juiste plek. Waarom dit zo belangrijk is binnen de handel?
- Dynamische bedrijfsomgeving binnen de handel vereist snelle aanpassingen. Snel en effectief reageren op marktbehoeften zorgt voor betere klanttevredenheid.
- Door een breed scala aan producten en diensten zijn er diverse goedkeuringsbehoeften.
- Multi-locatiebeheer: Centrale controle en locatie specifiek of juist locatie onafhankelijk werken.
- Inrichten van verkorte workflows bij prioriteitsaanvragen voor bijvoorbeeld leveranciersdeals.
- Verminderen van bureaucratische vertragingen verhoogt de medewerkerstevredenheid.
Klantverhalen
De kracht van automatisering in de handel
Pont Packaging
Exact Online
"De snelheid van verwerking van facturen is enorm toegenomen. Kwijt ben je het nooit meer, dat zijn eigenlijk de grote voordelen van de software."
Thøre Gericke | Financial Controller
Banken Champignons
MS Dynamics NAV
"Voorheen kwam het gros van de facturen via de post binnen. Elke factuur die op die manier ontvangen werd, werd één op één overgetypt in MS Dynamics NAV. Geestdodend veel handwerk."
Alfred van Dooren | Applicatiebeheerder
Kwik-Fit
MS DYnamics AX
"Al tijdens de eerste gesprekken bleek dat er goed naar onze wensen was geluisterd. Er waren korte lijnen met de consultant, er was sprake van een echte 'hands-on' mentaliteit."
Hoofd Financiële Administratie