Digitale Factuurverwerking
in combinatie met AFAS

Digitale factuurverwerking en AFAS

Het traditionele proces voor het verwerken van facturen is vaak tijdrovend en verloopt gecompliceerd. Het management heeft niet of nauwelijks inzicht in dit proces en doordat de gegevens op een factuur vaak minimaal twee keer worden ingevoerd is de kans op fouten groter. Dit kan efficiënter en dus goedkoper.

afas

 

Met Easy Invoice bieden wij u een passende oplossing voor het geautomatiseerd verwerken van uw inkomende facturen. Of ze nu op papier, digitaal als pdf of elektronisch als .xml factuur binnenkomen.

Open hier de product brochure van Easy Invoice of ga met ons het gesprek aan.

Lees onze brochure  of  Adviesgesprek aanvragen

Een greep uit onze AFAS klanten

Spits Wij zijn JONG BV Welten Detachering BV Qredits Microfinanciering Nederland Veltman Vis Service BV Dutch Dredging Bibliotheek Zuid-Kennemerland Greenchoice

Easy Invoice in combinatie met Afas

Voor AFAS klanten bieden wij een uitgebreid pallet aan mogelijkheden op het vlak van factuurverwerking, ter aanvulling van de Online ERP systemen. AFAS klanten profiteren daarmee van de Best-of-Breed functionaliteiten van Easy Invoice in combinatie met de krachtige basis die AFAS biedt.

Hiermee stellen wij u in staat om het integrale proces van factuurverwerking, van ontvangst tot aan betaalbaarstelling in AFAS, volledig te automatiseren. Alle benodigde gegeven worden daarbij op de achtergrond uitgewisseld via de door ons ontwikkelde en door AFAS gecertificeerde interface.

De uitgebreide mogelijkheden van de succesvolle combinatie AFAS en Easy Invoice bieden u o.a. de volgende voordelen:

  • Bewezen standaard en gecertificeerde interface met AFAS;
  • Hybride oplossing voor verwerken van facturen ongeacht formaat en ontvangstwijze;
  • Freeform factuurherkenning met gecertificeerde herkenningssoftware
  • Genereren van boekingsvoorstellen vanuit stamdata uit AFAS;
  • Moeiteloos facturen registreren met betaalblokkade;
  • Automatische betaalbaarstelling in AFAS na goedkeuring in Easy Invoice
  • Geautomatiseerde matching van facturen met orders en contracten;
  • Directe routering voor controle naar betreffende medewerkers bij geconstateerde afwijkingen;
  • Terugkoppeling van documentnummer en betalingsdatum uit AFAS naar Easy Invoice;
  • Facturen tijdelijk vasthouden in geval van dispuut;
  • Factuurafbeelding in Easy Invoice archief kan direct vanuit AFAS worden geopend;
  • AFAS blijft leidend, stamdata worden alleen in AFAS bijgehouden;
  • Het boekingsscherm (en dus alle velden) van Easy Invoice is gelijk aan die in AFAS.

 

Wilt u graag meer weten?

Vraag dan een vrijblijvend adviesgesprek aan met onze AFAS specialist Menno Jansen:

Adviesgesprek aanvragen

Menno Jansen

 

Voordelen Easy Invoice

Overige voordelen van Easy Invoice zijn:

  • Geschikt voor alle factuurtypen en ontvangstwijzen;
  • Af te stemmen op uw bedrijfsprocessen (parameters en configuratie);
  • Facturen hoeven niet meer geprint het hele bedrijf door, waardoor;
    • facturen niet meer kwijtraken tijdens het goedkeuringsproces;
  • Goedkeuring op factuur of regelniveau (incl. eventuele autorisaties);
  • 24/7 inzicht in uw facturenstroom en de status van een factuur;
  • Facturen worden sneller verwerkt en dus betaald, waardoor betalingskortingen gerealiseerd kunnen worden
  • Stambestanden centraal op 1 plek (binnen financieel pakket);
  • Automatische procesbewaking (reminders etc.);
  • Ieder bedrijf in een andere database (beveiliging);
  • Persoonlijk digitaal archief wat het opzoeken van facturen makkelijker maakt;
  • Factuurafbeelding in financieel pakket;
  • Automatische Ordermatching van de goederenfacturen.

De app van Easy Invoice

Wilt u niet gebonden zijn aan een werkplek om uw facturen te kunnen bekijken, te retourneren of goed te keuren? Dat kan nu met de app van Easy Invoice. Klik verder om meer te lezen over deze handige applicatie, waarmee u 24/7, waar u ook bent inzicht heeft in uw facturenstroom. Snel, gemakkelijk en altijd bereikbaar.