Laat je ontzorgen in
purchase to pay automatisering
factuurverwerking | inkoopmanagement | contractbeheer | declaratieverwerking
Krijg grip op purchase to pay
met slimme automatisering
Door het bestelproces, contractbeheer, factuurverwerking en declaratieverwerking centraal in te richten en slim te automatiseren, kunnen kosten worden gereduceerd en kan veel meer integraal zicht op purchase to pay worden verkregen.
Grip op kosten
Verlaag de verwerkingskosten per bestelling, factuur en declaratie. Ontvang korting op inkoop en vroegbetaling bij preferred suppliers.
Realtime inzicht
Realtime zicht op alle bestellingen, contracten, ontvangen facturen en declaraties. Samengevat in key performance indicators.
Compliance
Bestellingen worden decentraal gedaan via een centraal systeem. Facturen worden zo automatisch gekoppeld aan inkooporders.
Eén integrale oplossing voor
purchase to pay
Liever alleen de factuurverwerking automatiseren met een slimme goedkeurings worklfow?
Ook dat kan gewoon.
Automatiseren van de inkomende factuurverwerking
Verhoog uw efficiëntie én bespaar kosten met het automatiseren van jouw factuurverwerking. Creëer meer overzicht en controle en verklein de mogelijkheid tot het maken van fouten.
Lees verder over factuurverwerking.
Bestellingen gecentraliseerd
Geen geschatte reserveringen, maar actueel inzicht in de aangegane verplichtingen bij het opleveren van de maandcijfers. Met onze software kan een medewerker eenvoudig en snel inkoopaanvragen indienen. Goedkeuring wordt door de juiste persoon verleend vóór de aanschaf van goederen in plaats van achteraf op basis van een factuur.
Meer controle en inzicht in al uw lopende contracten
Onze contractmanagement software helpt om alle contracten, gedurende de looptijd, eenvoudig en effectief te beheren en bewaken. Je bespaart kosten én reduceert risico’s.
Lees verder over contractmanagement.
Snel en gemakkelijke declaraties indienen én verwerken
Met onze software kan een medewerker via een webbrowser of telefoon eenvoudig een declaratie invoeren en de (digitale) bon toevoegen. De declaratie wordt vervolgens digitaal verstuurd naar uw workflow applicatie waar autorisatie plaatsvindt.
Lees verder over declaratieverwerking.
Werkt onze oplossing ook
met jullie administratie?
Wij ontwikkelen ERP-onafhankelijke software. Dit betekent dat wij met ieder ERP- / financieel systeem kunnen koppelen.
Easy Invoice heeft HEMIMEX 12 uur per week aan tijdsbesparing opgeleverd. Hiermee verdient de investering zich binnen 8 maanden terug.
Easy Invoice heeft de doorlooptijd van onze facturen van gemiddeld 1,5 week teruggebracht naar 1 tot 3 dagen.
Gezien de gerealiseerde tijdsbesparing kan de oplossing van Easy Systems zelfs voor kleine organisaties of met lagere factuuraantallen binnen een jaar terugverdiend worden.
Laat je ontzorgen door Easy Systems
Contract
Stap 1
Jullie hebben de krabbel gezet. Gefeliciteerd! Tijd om direct plannen te maken. In deze planning beginnen we met een definitiestudie, waarin onze consultants om tafel gaan zitten met verschillende partijen in jullie organisatie. Het doel is om inzichtelijk te krijgen hoe het veld van stakeholders eruit ziet en hoe processen momenteel verlopen.
Stap 2
Zodra we een helder beeld hebben kunnen we onze oplossing gaan implementeren. Toegespitst op jullie processen, of op processen die we echt eerst moeten optimaliseren. We doen dit in een testomgeving. Zodat we volop kunnen testen en bij kunnen sturen waar nodig.
Stap 2
Stap 3
De testomgeving gebruiken we ook om jullie te trainen. Met name de key-gebruikers. Deze key-gebruikers zullen op hun beurt budgetholders weer wegwijs kunnen maken in het gebruik van de app.
Stap 4
Het grote moment is gekomen. Tijd om de software echt in gebruik te gaan nemen. Dit is ook het moment dat ons service center en een van onze accountmanagers in beeld komt.
Stap 4
Blije klant
Uiteraard gaan we je ondersteunen bij problemen waar je mogelijk tegenaan loopt.
Maar we willen je ook verder helpen aan de hand van ons 5-fasen model.
Groei door met
ons 5-fasen model
Het ene bedrijf is al verder in de digitale transformatie van purchase to pay dan het andere bedrijf.
Het ene bedrijf typt nog bepaalde factuurinformatie over, het andere bedrijf gebruikt OCR-software om informatie automatisch over te zetten naar data. Weer een ander bedrijf ontvangt factuur als XML-bestanden direct in onze oplossing voor factuurverwerking.
Wij nemen je mee. Van digitaal naar automatisch. Van automatisch naar intelligent.
Klinkt dit nog allemaal ver weg? Verwerken jullie bijvoorbeeld veel minder bestellingen en facturen? Kijk dan eens naar ons kleine zusje Easy1.