Laat je ontzorgen in
purchase to pay automatisering


factuurverwerking | inkoopmanagement |  contractbeheer | declaratieverwerking

 

Neem contact op   of   Lees onze brochure 

logo klant codrico 150x150 Barbas_Bellfires-1 Logo klant Bosman 150x150 Pont Packaging logo klant fromatech 150x150

Krijg grip op purchase to pay
met slimme automatisering


Door het bestelproces, contractbeheer, factuurverwerking en declaratieverwerking centraal  in te richten en slim te automatiseren, kunnen kosten worden gereduceerd en kan veel meer integraal zicht op purchase to pay worden verkregen.

Final ontwerp_P2P_portfolio_nieuwe_huisstijl-transparant

Grip op kosten 


Verlaag de verwerkingskosten per bestelling, factuur en declaratie. Ontvang korting op inkoop en vroegbetaling bij preferred suppliers.

Realtime inzicht


Realtime zicht op alle bestellingen, contracten, ontvangen facturen en declaraties. Samengevat in key performance indicators.

Compliance


Bestellingen worden decentraal gedaan via een centraal systeem. Facturen worden zo automatisch gekoppeld aan inkooporders.

Eén integrale oplossing voor
purchase to pay


Liever alleen de factuurverwerking automatiseren met een slimme goedkeurings worklfow?
Ook dat kan gewoon.

Automatiseren van de inkomende factuurverwerking


Verhoog uw efficiëntie én bespaar kosten met het automatiseren van jouw factuurverwerking. Creëer meer overzicht en controle en verklein de mogelijkheid tot het maken van fouten.

Lees verder over factuurverwerking.

Inzicht in factuurstatus

Bestellingen gecentraliseerd


Geen geschatte reserveringen, maar actueel inzicht in de aangegane verplichtingen bij het opleveren van de maandcijfers. Met onze software kan een medewerker eenvoudig en snel inkoopaanvragen indienen. Goedkeuring wordt door de juiste persoon verleend vóór de aanschaf van goederen in plaats van achteraf op basis van een factuur. 

Lees verder over inkoopmanagement.
Inkoopaanvraag_indienen

Meer controle en inzicht in al uw lopende contracten


Onze contractmanagement software helpt om alle contracten, gedurende de looptijd, eenvoudig en effectief te beheren en bewaken. Je bespaart kosten én reduceert risico’s.

Lees verder over contractmanagement.

notificatie_melding

Snel en gemakkelijke declaraties indienen én verwerken


Met onze software kan een medewerker via een webbrowser of telefoon eenvoudig een declaratie invoeren en de (digitale) bon toevoegen. De declaratie wordt vervolgens digitaal verstuurd naar uw workflow applicatie waar autorisatie plaatsvindt. 

Lees verder over declaratieverwerking.

Indienen - 600 breed

Werkt onze oplossing ook
met
jullie administratie?


Wij ontwikkelen ERP-onafhankelijke software. Dit betekent dat wij met ieder ERP- / financieel systeem kunnen koppelen. 

easy-erp
Easy Invoice heeft HEMIMEX 12 uur per week aan tijdsbesparing opgeleverd. Hiermee verdient de investering zich binnen 8 maanden terug.
Nick van Rossum
Nick van Rossum
Interim Consultant Management & Advies | HEMIMEX
Easy Invoice heeft de doorlooptijd van onze facturen van gemiddeld 1,5 week teruggebracht naar 1 tot 3 dagen.
Koen van Loon
Koen van Loon
Finance Manager | Lentink
Gezien de gerealiseerde tijdsbesparing kan de oplossing van Easy Systems zelfs voor kleine organisaties of met lagere factuuraantallen binnen een jaar terugverdiend worden.
Coen Driessen
Coen Driessen
CFO & Eigenaar | D&M Vacuümsystemen

Laat je ontzorgen door Easy Systems

Contract

Stap 1

Jullie hebben de krabbel gezet. Gefeliciteerd! Tijd om direct plannen te maken. In deze planning beginnen we met een definitiestudie, waarin onze consultants om tafel gaan zitten met verschillende partijen in jullie organisatie. Het doel is om inzichtelijk te krijgen hoe het veld van stakeholders eruit ziet en hoe processen momenteel verlopen. 

Stap 2

Zodra we een helder beeld hebben kunnen we onze oplossing gaan implementeren. Toegespitst op jullie processen, of op processen die we echt eerst moeten optimaliseren.  We doen dit in een testomgeving. Zodat we volop kunnen testen en bij kunnen sturen waar nodig.

Stap 2

Stap 3

De testomgeving gebruiken we ook om jullie te trainen. Met name de key-gebruikers. Deze key-gebruikers zullen op hun beurt budgetholders weer wegwijs kunnen maken in het gebruik van de app. 

Stap 4

Het grote moment is gekomen. Tijd om de software echt in gebruik te gaan nemen. Dit is ook het moment dat ons service center en een van onze accountmanagers in beeld komt.  

Stap 4

Blije klant

Uiteraard gaan we je ondersteunen bij problemen waar je mogelijk tegenaan loopt.
Maar we willen je ook verder helpen aan de hand van ons 5-fasen model.

Groei door met
ons 5-fasen model


Het ene bedrijf is al verder in de digitale transformatie van purchase to pay dan het andere bedrijf.

Het ene bedrijf typt nog bepaalde factuurinformatie over, het andere bedrijf gebruikt OCR-software om informatie automatisch over te zetten naar data. Weer een ander bedrijf ontvangt factuur als XML-bestanden direct in onze oplossing voor factuurverwerking.

Wij nemen je mee. Van digitaal naar automatisch. Van automatisch naar intelligent.

Klinkt dit nog allemaal ver weg? Verwerken jullie bijvoorbeeld veel minder bestellingen en facturen? Kijk dan eens naar ons kleine zusje Easy1.

ES fasenmodel - 2019

Wil jij ook ontzorgt worden in purchase to pay?

Neem contact op  of  Lees onze brochure