Simpel
Software met een zo simpel mogelijke gebruikservaring.
Easy Systems is een Nederlands familiebedrijf die met zelf ontwikkelde software, organisaties helpt hun purchase to pay processen te optimaliseren
Automatiseer je alles zoveel mogelijk binnen één all-in-one oplossing of kies je voor een gespecialiseerde oplossing voor verschillende processen? Het kan een goed idee lijken om alles in één te doen. Wel zo makkelijk, toch? Maar bedenk wel dat er groot verschil zit in beschikbare functionaliteiten. Een all-in-one financieel - of ERP-pakket biedt vaak hele standaard functionaliteit. Is dat genoeg voor je? Kun je dan écht automatiseren en de voordelen benutten die je verwacht van automatiseren?
Een best-of-breed oplossing, zoals die van Easy Systems, is speciaal ontwikkeld voor een specifiek proces en dat zie je terug in functionaliteit en flexibiliteit. Eén van de grote voordelen die onze klanten benoemen is dat je met een specialistische tool, minder gebruikers hoeft toe te laten tot het ERP-systeem.
Natuurlijk is er niet één specifieke reden aan te wijzen waarom klanten voor Easy Systems kiezen en niet voor een andere aanbieder. Dat gaat de ene keer om de persoonlijke klik, een andere keer om een hele specifieke functionaliteit en zo heeft iedereen zijn eigen belangrijkste argument.
Onze klanten waarderen het dat wij zelf onze software ontwikkelen, in Nederland met onze eigen developers. We bieden support via onze eigen collega's die dus ook van alle 'ins & outs' van de software op de hoogte zijn. De oplossingen die wij ontwikkelen zijn praktisch en simpel in gebruik.
Wat Easy Systems uniek maakt, is dat wij een oplossing hebben voor iedereen, ongeacht je bedrijfsgrootte en complexiteit van processen. Dat doen wij niet alleen, maar vanuit de kracht van onze groep, 4CEE waar wij onderdeel van zijn. Met ICreative, die Basware aanbiedt gericht op corporates, met onze eigen software voor het (groot) mkb én met onze Easy1 software die speciaal voor de simpeler processen geschikt is... wij zijn thuis in purchase to pay. Al ruim 20 jaar. Met ook de aanvulling van de andere zusterbedrijven, Stiply (digitaal ondertekenen), Diesis (Order to Cash) en Coforce (Robotic Process Automation) bieden wij een one-stop-shop voor oplossingen voor alle (financieel) administratieve lasten.
Deze groep bedrijven is in private eigendom, de eigenaren zijn persoonlijk en actief betrokken bij alle aspecten in de onderneming. Een echt familiebedrijf!
Software met een zo simpel mogelijke gebruikservaring.
Ontwikkeld met de beste en meest vooruitstrevende technieken.
Natuurlijke adoptie bij de eindgebruiker is het doel.
Wij hebben onze bedrijfsprocessen en informatiebeveiliging goed op orde. We zijn ISO 9001, 27001 en 27017 gecertificeerd.
Heb je hulp nodig of heb je een supportvraag? Onze medewerkers helpen je graag!
Wij zijn onderdeel van 4CEE, een groep IT-bedrijven met specialistische kennis en oplossingen voor administratieve processen.
Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat purchase to pay oplossingen alleen voor de corporate organisaties te betalen was. Dat is gelukkig nu wel anders en of je nu 10 medewerkers hebt of een veelvoud daarvan, dat maakt niet uit. Van kleinbedrijf tot mkb+, voor jouw organisatie is er een oplossing. Van automatiseren van deelprocessen tot gebruikmaken van het volledige purchase to pay platform. Je hebt hierin de keuze of je zélf aan de knoppen wilt draaien, of dat je dit door ons laat doen.
óf lees meer over zelf aan de slag gaan met Easy1 of ontzorgd worden met Easy Systems
Met onze twintig jaar ervaring in deze business, durven we wel te zeggen dat we weten waar we het over hebben. Gaan wij met elkaar in gesprek, dan nemen we inhoudelijke (proces)kennis mee en duiken we samen in de uitdagingen waar jouw financiële afdeling mee te maken heeft. We implementeren dus niet 'lukraak' datgene wat je vraagt, maar denken ook mee of dat de juiste oplossing is.
Wat ik fijn vind is het pro-actieve meedenken. Dat ze aanbieden naast ons te komen zitten om te kijken of we wel alles uit de oplossing halen en daarbij gratis, vrijblijvend advies geven over hoe het eventueel anders kan.
De standaardoplossing van MS Dynamics AX was voor ons niet goed genoeg én te duur. Easy Systems was helder over wat we konden verwachten en bood, in tegenstelling tot concurrenten een reële prijs.
Easy Systems is onderdeel van 4CEE, een groep IT-bedrijven die zich allemaal bezighouden met slimme softwareoplossingen om (financieel) administratieve lasten van organisaties substantieel omlaag te brengen.
Kies je voor Easy Systems, dan krijg je de kennis en expertise van onze hele groep er in één klap bij. Dat heeft als voordeel dat we bij specifieke uitdagingen een collega uit één van de andere bv's kunnen vragen om mee te denken. Klanten die bij hun overweging al weten dat ná het purchase to pay proces nog andere processen geoptimaliseerd moeten worden, vinden het prettig dat dit binnen één groep mogelijk is.
Het draait zelden alleen om een oplossing. Wie zijn de mensen, wat is de werkwijze, de service die je kunt verwachten, wat was de reden voor andere klanten om de relatie aan te gaan? Je wilt niet alleen een goede oplossing, maar er moet ook een match zijn met de potentiële leverancier.
Spreekt ons verhaal je aan en wil je meer weten over hoe wij te werk gaan? Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek.