Purchase to pay automatisering voor de zakelijke dienstverlening


Stroomlijn complexe processen:

Eén tool voor het gehele purchase to pay proces

 

Adviesgesprek aanvragen  of  Lees onze brochure

4CEE_header_scroll

ES_zakelijke_dienstverlening_klant_jongenlaan Wij zijn JONG BV ES-klant-orange-cyber-defense-logo ES-klant-veiligverkeernederland-logo ES-klant-holidayonice-logo ES-klant-ICTSgroup-logo-mid
ES_icon_invoiceInefficiënte factuurverwerking

De handmatige verwerking van facturen in de zakelijke dienstverlening is tijdrovend en foutgevoelig. Dit leidt tot vertraagde betalingen en kan de relatie met leveranciers schaden, als ook de rapportage en forecasting bemoeilijken.

ES_icon_leverancierGebrek aan leveranciersmanagement

Een grote verscheidenheid aan leveranciers maakt het moeilijker om een goede relatie te onderhouden. Dit kan leiden tot gemiste kansen voor volume- of loyaliteitskortingen.

ES_icon_insightBeperkte zichtbaarheid in uitgaven

Zonder een geautomatiseerd proces is het lastig om uitgaven effectief te beheren. Dit kan leiden tot budgetoverschrijdingen en ongecontroleerde uitgaven.

ES_icon_contract
Complex contractbeheer


Contracten en overeenkomsten zijn in de zakelijke dienstverlening vaak complex. De naleving en opvolging is hierdoor uitdagend.

ES_icon_alarmVertragingen in goedkeuringsprocessen

Langdurige goedkeuringsprocessen kunnen de projectplanning beïnvloeden, wat resulteert in inefficiëntie en mogelijke vertragingen in de dienstverlening.

ES_icon_uitgavenHandmatig budgetten bijhouden

Inkooporders, leveringen en facturen zijn moeilijk nauwkeurig te koppelen aan specifieke budgetten, wat leidt tot onjuiste of onduidelijke kostenallocatie.

Eén tool voor factuurverwerking, declaratieverwerking, inkoopmanagement, contractmanagement

Het all-in-one platform maakt optimalisatie van het gehele purchase to pay proces mogelijk. Daarnaast kun je gemakkelijk met één module starten en zodra gewenst nieuwe modules toevoegen. Het platform schaalt mee met de behoeften van jouw bedrijf.

  • Eén keer inloggen en eenzelfde interface met herkenbare gebruiksvriendelijke werking voor alle medewerkers
  • Alles centraal inzichtelijk vanuit één dashboard
  • Eén centrale admin voor gebruikersrechten en instellingen
  • Alle modules direct geïntegreerd en geen losse koppelingen
  • Eén integratie met het ERP en/of financieel systeem waarbij de stamdata voor alle modules beschikbaar is.
  • One-stop-shop bij één leverancier
  • Ga verder dan alleen de factuur en automatiseer het gehele purchase to pay proces.
  • Nieuwe modules snel up and running

ES-purchase-to-pay-proces-factuurverwerking

 

Ga voor een efficiëntere verwerkingstijd en minder foutgevoeligheid. Automatisering biedt inzicht in uitgavenpatronen en biedt kansen tot kostenbesparingen.

  • Automatisch facturen ontvangen, coderen, matchen en verwerken
  • De OCR software leest factuurdata van alle facturen af
  • Ontvang facturen automatisch uit het Europese Peppol-netwerk
  • 3way matching met inkoopbeheer, matching met contracten en flexibele workflows


Meer over factuurverwerking

 

ES-purchase-to-pay-proces-inkoopmanagement

 

Flexibele inkoopprocessen maken het gemakkelijk om snel te reageren op veranderende markttrends. Naadloze integratie met verkoopsystemen biedt inzicht in verkoop- en voorraadbehoeften.

  • Vrije inkoopaanvragen
  • Catalogus met productbeheer voor optimale afnamekortingen
  • 3way matching van facturen en inkooporders

 

Meer over inkoopmanagement

ES-purchase-to-pay-proces-declaratieverwerking

 

Efficiënt en gemakkelijk declaraties indienen, goedkeuren en verwerken met de mobiele app.

  • Gemakkelijke app voor declaranten en goedkeurders
  • Flexibele workflows om elke complexiteit af te vangen
  • Algemene declaraties, kilometervergoedingen en vaste vergoedingen
  • Automatisch creditcarduitgaven matchen aan creditcardtransacties
  • Niet meer handmatig coderen, maar enkel controleren


Meer over declaratieverwerking

 

ES-purchase-to-pay-proces-contractmanagement

 

Centraliseer contracten en blijf op de hoogte van belangrijke contractdata.

  • Ontvang automatische notificaties
  • Contracten afschermen

Herhalende kosten voortkomend uit een contract?

  • Vooraf eenmalig goedkeuren om budgettaire controle te behouden
  • Gedurende het contract ontzorgd van herhalende administratieve lasten
  • Elimineer handmatig werk door eenmalige invoer van coderingen voor efficiëntie en nauwkeurigheid


Meer over contractmanagement

Uitgelicht

Belangrijke functonaliteiten in de zakelijke dienstverlening

Flexibele workflows

Met de flexibele workflows zijn de mogelijkheden oneindig en ligt de factuur altijd op de juiste plek. Waarom dit zo belangrijk is binnen de zakelijke dienstverlening?

  • Aanpassingsvermogen aan klantbehoeften. Flexibele goedkeuringsflows stellen de zakelijke dienstverlening in staat om processen snel aan te passen aan projectvereisten of klantspecifieke verzoeken.
  • De zakelijke dienstverlening werkt vaak met meerdere uiteenlopende projecten tegelijk. Flexibele workflows zorgen voor op maat gemaakte processen.
  • In een snel veranderende omgeving helpen flexibele goedkeuringsprocessen om snel beslissingen en actie te kunnen ondernemen. Dit is essentieel voor het behouden van concurrentievoordeel en voldoen aan strakke deadlines.
  • Het kunnen samenwerken met individuen en groepen binnen één autorisatieflow maakt het gemakkelijk om efficiënt en multidisciplinair te werken.

Lees meer over flexibele workflows »

ES_Vertical_handel_Goedkeuringsproces

Budgetbeheer

Behoud controle om uitgaven binnen gestelde limieten te behouden met effectief budgetbeheer.

  • Budgetbeheer stelt de zakelijke dienstverlening in staat om kosten nauwkeurig toe te wijzen aan specifieke projecten, klanten of afdelingen
  • Inzicht in budgetten en uitgaven bevordert effectiviteit in plannen en beheren van de cashflow.
  • Waarborg winstgevendheid door financiële risico's vroegtijdig te traceren. 
ES-zakelijkedienstverlening-vertical-budgetbeheer

Klantverhalen

Impact van purchase to pay automatisering in de zakelijke dienstverlening

ES-klantcase-dejongenlaan-afbeelding

De Jong & Laan

ALURE

 

De Jong en Laan bespaart met Easy Systems software 24 uur per week op de centrale administratie. Naast automatiseringsbehoeften speelt ook kostenbesparing een belangrijke rol. Benodigde handmatige handelingen worden tot een minimum beperkt.

István Donders | Hoofd Administratie

 

Klantcase de Jong & Laan »

Afbeelding DZAP

DZAP

onderdeel van Cushman & Wakefield

ACCOUNTVIEW


"De drie door ons benaderde referentie bedrijven waren unaniem heel erg enthousiast over het product, het implementatie traject en de dienstverlening van Easy Systems."

Kim de Jager | Office Assistant


Doorloop het implementatietraject van DZAP »

ES-klantcase-orangecyberdefense

Orange Cyberdefense

Afas Online


"Door de snelle omzetgroei was de werkdruk op de financiële afdeling erg hoog. Het aannemen van extra medewerkers loste dit probleem niet meer op, waardoor er gezocht werd naar een oplossing waarmee wij de groei met hetzelfde aantal mensen op zouden kunnen vangen."

Financial Controller

 

Groei afvangen met purchase to pay automatisering »

wij zijn jong - KSS 400x270

Wij Zijn JONG

AFAS


"De verwerking met Easy Systems is veel gemakkelijker omdat je alles digitaal hebt. Daardoor heeft iedereen een beeld wat er precies moet gebeuren met een factuur en de verwerking op zich gaat gewoon heel eenvoudig."

Mirjam van Lieshout 


Ontdek de voordelen voor Wij Zijn JONG »

Naadloze integratie met

ES_Retail_ERP_Exact Ms dynamics 365 Twinfield SAP

Start met de optimalisatie van jouw purchase to pay proces

 

Zelf aan de slag   of   Laat je ontzorgen